6 mars 2008

Årsmöte och tovade halsband













Mitt bland budget och årsmötesförberedelser har de tovade små bollarna blivit till halsband. De flesta trädde jag på tunn stålwire, men favoriten blev nog det svarta. Jag hade tovat de svarta bollarna lite lösare och lyckades dra igenom en kedja.
Jag fick se på min hemlis sida att hon inte trodde att jag läste hennes bogg och därför avslöjade mitt nästa paket!? men jag vände tvärt på huvudet och hann bara läsa halva meningen så det är fortfarande spännande. Jo jag har listat ut vem hon är... Det lustiga i kråksången är att det var till just henne jag stickade strumpor i strumpbytet som var i somras. Hemlisen jag skickar till har skrivit en önskelista på sin sida - jag läser och begrundar vad som kan tänkas vara skickbart.
Dominostrumpa nummer ett växer så sakteliga och hälen verkar kunna bli bra. Jag gillade den förstärkta hälen i februaristrumpan, så jag kör med den nu också.
Roligaste projektet just nu är nog ändå ett som jag inte gör själv. Jag coachar en kompis genom en virkad rosa barbapappa. Den kommer bli kanon :) Jag hoppas hon lägger ut den på sin blogg så jag kan länka er dit.

Inga kommentarer: