6 september 2008

Utmanad och utmärkt :)

Jag blev utmanad av Garntussen för ett tag sedan och fick en utmärkelse av Emma dagar. Här kommer svaren på frågorna:

Fem saker på min att-göra-lista idag: lösa melodikrysset, tvätta, göra några ärenden på stan, gå på en konstutställning med registreringsskyltar och sticka :)

Vad gjorde du för 10 år sedan? Då var jag 17 år och gick på gymnasiet i Härnösand. Mitt språkval var teckenspråk och efter det läste jag vidare till teckenspråkstolk. Jag dansade och var gymnastiktränare. På stickfronten låg jag ganska lågt.

Ställen jag bott på
: I Härnösand med mina föräldrar i ett och samma fina hus i 22 år, sedan blev det flytt hit till norr i Örebro. ...under praktikperidoderna på utbildningen bodde jag på diverse underliga vandrarhem.

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär: oj, jag lärde mig häromdagen att en miljard är hundralappar staplade på varandra i 1 km. Biljonär!? Jag vet inte, men jag skulle i alla fall köpa ett hus, gärna med sjötomt.

Flera av de jag ville utmana och utmärka vidare.. Dödergök, Ullebo, Emmas dagar, Kamilla och Fröken C m.fl... hade redan fått stafettpinnarna.. jag får vara snabbare nästa gång.